mammatillfreija

Alla inlägg den 16 april 2015

Av Anna - 16 april 2015 22:45

Varför blir man så beroende av saker? Tex som Facebook, varför ska man in å kolla hela tiden vad som händer? Varför ska man beklaga sig hela tiden?
( ja jag vet jag gör det oxå)
(Men d e slut på det nu)
Varför ska alla få veta om jag mår dåligt, är på dåligt humör, fall jag e på dass mm mm. Jag ska sluta vara så negativ. Jag ska sluta höra av mig till folk. Jag ska bara bry mig om mig & Freija.

Jag kommer vara lite negativ nu på både gott å ont!! Men jag e så trött på att d bara e jag som ska höra av mig jämt å ständigt.... Det finns en å annan som hör av sig men dom e få dom som gör d å detta e jag trött på ska man vara vänner så behöver väl inte alltid den ena bara höra av sig utan d kan väl vara från båda håll?? Jag mår inte bra!! Jag behöver oxå få prata med nån ibland som orkar lyssna å vara där å ge en kram eller två. Jag skjuter undan mina egna problem å sätter mina vänner i första hand efter Freija då. Men varför e d så jävla svårt att ge tillbaka???

Detta va mitt negativa ska försöka att d inte blir nåt mera sånt ??

Idag har d varit underbart väder ute jag älskar solen ?? synd bara att vinden varit lite kall men d börjar bli varmare å varmare å d älskar jag nu kan man snart vara ute utan att frysa min rygg å kropp kommer bli lite mer medgörlig å d e ju ett stort plus ?

Imorse tog jag å Freija mammas bil till skolan då jag fick åka till MVC direkt efter för att kolla upp en sak åkte sedan hem å började plocka lite. Mamma ringde å fråga om jag kunde köra henne så va iväg å hämta henne å lämna henne. Åkte hem tog fram krukor eftersom jag va tvungen att plantera om planteringarna jag å Freija gjort :) helt sjukt har växt jätte mycket på 1 1/2 vecka vi planterade kvisttomater, tomater, paprika, gurka och nån blomma Freija ville ha :)
Så nu är d om planterat hoppas dom fortsätter växa i samma takt. Pappa ska bygga en pallkrage som vi ska plantera i har även morötter, rädisor och sockerärtor så jäkla gott med hemodlat :) å mamma å pappa odlar potatis ??

Iaf åkte hämta mamma å lämnade på jobbet åkte hem å måla naglarna sen la jag mig en stund sten slocknade vakna när mamma kom hem strax efter 14 gjorde mig iordning för att åka å sola men prata med Maddan påvägen så åkte bort till henne ist å satt på balkongen i solen å drack te..
17:30 gick jag bort mot nya kyrkan på möte med nattvandrarna på Hisingen, Öckerö å centrum ett givande möte får se hur d utvecklar sig..

Tog en tur till solariet efter mötet sen åkte jag hem åt pannkakor å nu ligger jag redo för att sova... Har testat en ny sak här nu för att försöka sova hoppas d funkar så jag kan sluta med mina tabletter orkar inte med detta mer nu...

Ovido - Quiz & Flashcards