mammatillfreija

Alla inlägg under december 2012

Av Anna - 29 december 2012 14:54

Usch va illa jag tycker om dig fattar inte varför du måste bry dig så mycket om mitt liv e d sånt jävla intressant?

Tur jag slipper se e dig iaf

Av Anna - 29 december 2012 09:36
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  
Av Anna - 29 december 2012 09:36
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  
Av Anna - 29 december 2012 09:36
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  
Av Anna - 24 december 2012 17:23

GOD JUL

Av Anna - 19 december 2012 19:26

1 : pepparkakshuset jag linda Freija och Tindra gjorde ute hos Johan jag tycker det e jätte bra med tanke på att vi gjorde allt utan degen själva men linda höll på att få ett frispel på mig för hon tyckte det va jobbigt å blev helt skevt men d tycker jag det ska vara :-)

2: Jultomten som jag och en va å köpte i måndags d va lite roligt faktiskt för han låg inte i en låda utan man fick bära han som han va haha tur jag inte va själv :-)

3: Jag på väg på flyget till Luleå när vi va där

4: Jag och Freija i Luleå dagen innan vi skulle åka hem och vi skulle ut på restaurang å fira brorsan som skulle fylla år

5: kort från i fredags när min kusin och hans familj va här och då passa dom på att bada i poolen med 38 gradit vatten
:-) det va populärt jag stod och titta på och frös ;-)

Av Anna - 19 december 2012 19:25

1 : pepparkakshuset jag linda Freija och Tindra gjorde ute hos Johan jag tycker det e jätte bra med tanke på att vi gjorde allt utan degen själva men linda höll på att få ett frispel på mig för hon tyckte det va jobbigt å blev helt skevt men d tycker jag det ska vara :-)

2: Jultomten som jag och en va å köpte i måndags d va lite roligt faktiskt för han låg inte i en låda utan man fick bära han som han va haha tur jag inte va själv :-)

3: Jag på väg på flyget till Luleå när vi va där

4: Jag och Freija i Luleå dagen innan vi skulle åka hem och vi skulle ut på restaurang å fira brorsan som skulle fylla år

5: kort från i fredags när min kusin och hans familj va här och då passa dom på att bada i poolen med 38 gradit vatten
:-) det va populärt jag stod och titta på och frös ;-)

Ovido - Quiz & Flashcards