mammatillfreija

Alla inlägg under september 2014

Av Anna - 26 september 2014 11:39

hur kan man göra såhär???
Jag har bett dig så många gånger andra har bett dig att sluta!!
D e du som förstör ännu mera. Fattar du inte d??
Jag orkar inte jag har mitt egna att klara av!!

Jag har sagt att jag inte vill ha dig i mitt liv å d verkar du inte heller förstå!!

Av Anna - 23 september 2014 22:22
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  
Av Anna - 18 september 2014 13:22

7 underbara år har jag haft med dig och ännu fler kommer det bli.
Du är mitt liv och mitt allt ??

Älskar dig så otroligt mycket mitt älskade lilla gryn.
Att få se dig växa upp och bli en otroligt fin människa känns så oerhört värdefullt.
Att få vara just din mamma gör mig så fruktansvärt stolt du har ett hjärta av guld.

Är så ledsen för att du har fått vara med om så mycket i ditt liv. Det är inte rättvist att en 7 åring ska behöva gå igenom allt som du fått genom lida men du ska veta att mamma älskar dig så mycket.

Freija jag älskar dig och är så stolt att just jag får vara din mamma och vara med på din resa i ditt liv att få se dig växa upp ??????

Av Anna - 16 september 2014 18:37
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  
Jag
Av Anna - 15 september 2014 22:54

Orkar inte skriva så mycket just nu därav bara bilder på människor som betyder mycket för mig... Finns några till men har tyvärr ej bilder på er ????

Av Anna - 6 september 2014 20:56
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  
Av Anna - 2 september 2014 23:00
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  
Ovido - Quiz & Flashcards