mammatillfreija

Alla inlägg under september 2011

Av Anna - 29 september 2011 07:48


 

Av Anna - 28 september 2011 21:42

  Freija   Ett fint löv i bäcken vid Eriksberg   Jag & Tyson har mys

  Lexus som jag passade en dag. HUR go som helst

Av Anna - 22 september 2011 23:16

Har gjort en sak idag som jag inte riktigt vet om jag borde men jag hoppas jag har gjort rättt val å gjort som jag gjort :)


Hoppas iaf d blir ett possitivt besked tillbaka :)


Har varit väldigt dålig på att uppdatera men har inte mått helt 100 d senaste.

Först har d varit fölrkylning sen har jag fått nåt annat så d känns som om jag går på danmarksbåten i full storm. Allt bara snurrar   och jag blir snart galen av detta   Läkaren säger bara att jag e stressad. Men d tycker inte jag men men d e väl bäst å lyssna på dom för dom vet ju alltid bäst sägs d. Men d tycker inte jag.


På söndag kommer mitt älskade hjärta hem igen   men kommer tyvärr bara ha henne till på fredag morgon igen för nu i oktober ska vi börja med att byta på fredagar istället för på söndagar. Då får vi mera tid med henne eftersom jag har henne när jag jobbar helg å Håkan har henne när han jobbar helg så då blir d byte på fredagen innan jag jobbar helg å då åker hon till Håkan å sen blir d då  på fredagen när han jobbar helg som hon kommer till mig. Tror d blir bäst så för då får man en två hela helger med henne utan att vi behöver jobba eller ta hjälp av våra föräldra..


Ska börja jobba som vikarie nu på dagis i Torsland :) ska bli skit skoj hoppas d blir endel så d blir lite mera pengar in i kassan :) inte helt fel om man säger så nu när jag e själv å så :)


Nä ska kolla runt här lite sen ska jag stänga ner å sova för natten :) ha d bra Anna

Av Anna - 22 september 2011 23:12
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  
Jag
Av Anna - 17 september 2011 20:36

Idag va d kalas dags för Freija för imon blir hon 4 år :)

Så vid denna tiden för 4 år sedan låg jag på förlossningen på NÄL å hade värkar :) Hemskt va d men nåt så underbart kom ju :)


Älskar mitt hjärta mer än allt annat på jorden. Visst hon kan va skit jobbig  vissa stunder men hon är den som alltid finns å säger.

-Mamma jag älskar dig å ger mig en puss på pannan å en på munnen. Mitt älskade lilla troll :) Hemskt ledsen för jag inte får ha henne jämt hos mig men vad ska jag göra. H har ju oxå rätt att ha henne hos sig.


Tänkte slänga upp lite bilder från kalaset som va idag :)


                                     

Av Anna - 1 september 2011 17:18

Sjukt god paj :


100 g smör

2 dl mjöl

2 dl socker

1 tsk kanel


å så blandar man allt å lägger över tex äpplena å sen in i ugnen på 200 C i ca 20 min.


Jag har gjort den med äpplen


Sjukt gott

Mat
Ovido - Quiz & Flashcards