mammatillfreija

Alla inlägg under maj 2013

Av Anna - 30 maj 2013 17:24
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  
Av Anna - 28 maj 2013 15:50

Varför ska du komplicera till allt???

Jag förstår inte riktigt hur du fungerar.........

Hade varit så mycket lättare om jag bara visste men jag fattar inte något alls :-(

Av Anna - 26 maj 2013 23:14
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  
Av Anna - 23 maj 2013 15:15

Sitter ute å gottar mig i solen i Skövde hos Mikael och Sanna :-) Mikael har gått å lagt sig en stund hampe e hos grannen å leker sanna å Benjamin e nere i gbg å håller lektion. Så jag å hundarna Ozzy & Nova sitter ute i solen å har det gott :-)

I helgen blir det dop för Benjamin och på söndag ska jag å Sanna ut på äventyr vi ska på en liten road trip :-) ska bli spännande. Ska se om jag kanske kan ta mig en tur på hästryggen igen å se om d funkar bättre nu efter jag varit på atlaskotan å ställt om kotan i nacken. Ja ja vi får väl se hur d går och om det ens kommer att funka ropar ju inte hej än iaf.

Nä nu ska jag fortsätta med att förbättra solbrännan :-) ha en underbar torsdag <3

Av Anna - 23 maj 2013 00:05

18 augusti 2012 08:03Nu har jag varit inne o tjuvkikat på dig flera ggr, Du är precis lika söt som jag minns dig.. och du verkar vara precis samma underbara person också.. Vilken vacker dotter du har med..Precis lika vacker som sin mamma..:) hittade ingen länk till någon mejl så jag får ovilligt skriva ett meddelande så här istället....Mvh Du ska bara veta hur mycket detta betyder för mig. Du är så otroligt fin person å jag saknar dig så d gör ont. Det gör ont i mig att jag aldrig mera kommer gå träffa eller se dig igen. Du gör mig hel jag behöver dig varför måste du vara borta? Miss you my friend <3

Jag
Av Anna - 21 maj 2013 14:26
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  
Av Anna - 19 maj 2013 10:53
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  
Av Anna - 19 maj 2013 09:59
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  
Ovido - Quiz & Flashcards