mammatillfreija

Direktlänk till inlägg 27 april 2015

DÖDEN!!

Av Anna - 27 april 2015 22:40

är d nåt som gör dig rädd?

Jag är livrädd för att bli gammal och för att dö! Vet faktiskt inte varför men det är någon som gör mig fruktansvärt rädd!

Och för att vara ensam men d e nog nåt jag mer hatar än att vara rädd för å d e nåt som är jobbigt!

Men tillbaka till just döden varför är den så skrämande? Jag oroar mig nog för mycket för saker å ting och det är ett väldigt stort problem jag har..

Sen tänker jag i förväg som tex dagen då Monika dog 150425 då va jag ute på nätet å kollade begravningsblommor men hallå d har gått några få timmar bara. Men tror jag vill kolla ut så jag inte behöver ha det över mig jag oroar mig för skit saker men som många andra magkänslan brukar stämma och då har ju jag redan tittat ut vad jag vill ha!

Många kanske inte ser det som ett problem men d gör jag för detta är min vardag såhär har jag det varje dag 24/7 365 dagar om året.
Är det någon som kan föreställa sig?

Ibland vill jag bara kunna stänga av allt å bara skita i allt men d går inte även om jag vet att jag måste..



 
 
Ingen bild

Millan

27 april 2015 22:57

Ja du gumm

 
Ingen bild

Millan

27 april 2015 22:59

Ja du gumman du är inte ensam om tanken. Visst vi alla ska den vägen gå. Men man lever bara en gång och få ta varje dag som om det vore sista dagen. Får ses snart 💗💗 miss u ❤❤❤❤❤❤

 
Ingen bild

Smllan

10 maj 2015 10:14

Jag håller med dig det är jobbigt att tänka på sånt!! Man får hoppas man lever länge och har ett bra liv!
Skulle jag kunna få lösenordet så jag kan kolla på alla dina inlägg, tycker du skriver bra och vill gärna se och följa alla blogginlägg!? :)

Anna

10 maj 2015 11:55

Ja d skulle du kunna få om jag vet vem du är Smllan säger mig inte så mycket

 
Mia

Mia

10 maj 2015 15:01

Det är du inte ensam om. Jag är också rädd för döden.

http://miamiamia.bloggolatsen.se

Anna

12 maj 2015 19:04

Ja jag tror d e vanligare än vad man tror men det är nog inte många som vågar erkänna det

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Anna - 13 september 2016 22:53


Är dagen som mitt liv kommer förändras för alltid. Dagen jag väntat på väldigt länge. Allt kommer förändras både på gott å ont. Men framförallt jag kommer bli piggare och jag kommer må så mycket bättre. Sen hoppas jag väldigt mycket på att min sm...

Av Anna - 30 juni 2015 17:12

Just nu är livet underbart jag har träffat världens bästa som får mig att må bra å känna mig älskad. Å han e underbar med Freija det säger ju allt :) jag är så otroligt lycklig ...

Av Anna - 20 juni 2015 04:15

ja min midsommarafton slutade tidigt Freija fick hög feber å den gick fort upp vilket då leder till att hon spyr. Så vi fick sätta oss i bilen å åka hem tyvärr :( den stund vi va hos Josse å Alex va jätte trevlig tänkte slänga upp lite bilder ...

Av Anna - 14 juni 2015 16:07

Så då har Freija gått på sitt första sommarlov

Av Anna - 6 juni 2015 12:18

La Lu Pattis ???? Känner mig fruktansvärt glad å lycklig. Jag mår bättre än vad jag gjort på väldigt länge. Har haft några tuffa år men nu känns det som om det börjar ordna upp sig. Är så glad att jag har dom omkring mig som jag har just nu. ...

Ovido - Quiz & Flashcards