mammatillfreija

Alla inlägg den 14 april 2015

Av Anna - 14 april 2015 21:26

funderar på om jag verkligen orkar hålla på att blogga.. D e ju hur många som helst inne å läser men d finns så många som e så otroligt nyfikna om vad som händer i mitt liv. Undrar ibland om folk inte har egna liv å bry sig om?

Jag började ju blogga när Freija föddes tror hon va en månad eller nåt å då gjorde jag d mest för mig själv så man skulle komma ihåg typ som dagbok. Sen blev d ju lite mera skrivet när Felix föddes för då bearbetade jag allt som hände i bloggen och d va rätt skön känsla. Om d va nån som undrade över något med å va rädd för att prata med oss kunde man då ist gå in på bloggen å läsa. När Freija föddes hade ju inte jag någon Facebook utan jag hade min blogg å ägnade mig åt den.
Kanske ska göra d igen å se om saker å ting ordnar upp sig på bättre sätt...

Ja jag får ta en funderare på d där ett tag å om d e nån utav alla er som är inne å läser å vill fortsätta läsa om oss hojta till ????

Ovido - Quiz & Flashcards