mammatillfreija

Alla inlägg den 10 april 2015

Av Anna - 10 april 2015 00:43

usch å fy fick ett väldigt väldigt tråkigt meddelande i måndags..
Älskade lilla Benjamin hade blivit påkörd av en bil inne i stan. Vilken klump i magen å hjärtat jag fick å innan jag fick pratat med Sanna hann ju paniken komma.. Hur fan orkar hon stå mitt i detta. Jag hade velat göra så mycket för dig hjärtat hade mer än gärna tagit smällen ist för att Benjamin fick den. Älskade lilla prinsen jag hoppas å håller mina tummar att du slipper operation imon aldrig roligt å söva ner små barn å absolut inte gå in i huvudet på dom heller.
Det är så fruktansvärt jobbigt när man inget kan göra å man är så himla hjälplös..

Jag har haft och har Ozzy mys han har varit här sen i tisdags igår va vi en sväng hos vetrinären en sväng då han hade fastnat med ena klon i boxväggen när han fick för sig att hoppa över den klant kan man kalla honom men har ändå varit skönt att ha honom här jag har iaf hjälpt Sanna med nåt även om inte d gör så att Benjamin blir frisk så kan hon iaf koppla bort Ozzy för en stund

Nä försöka sova lite så jag orkar med morgondagen

Ovido - Quiz & Flashcards