mammatillfreija

Alla inlägg under februari 2012

Av Anna - 12 februari 2012 20:04

LillasysterE.se lottar ut ett underbart halsband med hänge som symboliserar tro,... hopp och kärlek i äkta silver. (Värde 299 :-) Som passar perfekt nu till Alla Hjärtans Dag!

  "Så otroligt vackert och stilrent halsband i äkta silver med tro, hopp och kärlek. Korsets storlek är 10 mm x 7 mm, ankarets storlek är 10 mm x 8mm och hjärtats storlek är 10 mm x 10 mm. Det är 2 mm kulkedja med längden 45 cm."

Du hittar halsbandet hos www.lillasystere.se i kategorin "Smycken" och sedan i kategorin "Äkta silver".

För att delta i tävlingen måste du:

1. Gilla LillasysterE på facebook. Sök på ordet LillasysterE. Gå in och klicka på "gilla".

2. Dela bilden på din logg! För att dela bilden hittar du dela "knappen" ovanför den ljusblåa kommentarsrutan. Bredvid "Gilla", "Kommentera".

3. Kommentera bilden att ni har "gillat" och "delat" bilden. Vill du ha en extra chans att vinna skriver du en liten motivering om vem som skulle få halsbandet, du själv eller någon annan!?

Bloggar du och vill ha en extra chans att vinna!? Tipsa då om denna tävling på din blogg. Länka inläggeti kommentarsfältet!

Twittrar du och vill ha en extra chans att vinna!? Tipsa och twittra om denna tävling och skriv det i kommentarsfältet.

Alla killar som är med och tävlar kan ge bort smycket i Alla Hjärtans Dag present till någon kvinna det tycker mycket om! :-)

---------------------------------------------------------------------------------------

Hemsida:  www.lillasystere.se

Facebook: Sök på ordet LillasysterE

--------------------------------------------------------------------------------------

Passa på att handla Alla Hjärtans Dag presenter hos LillasysterE.se vi har fått in myckt fina smycken i äkta silver!

Tävlingen pågår under perioden 12-02-01 till 12-02-14

Vinnaren presenteras på Alla Hjärtans Dag!

Hemsida: www.lillasystere.se
E-post: info@lillasystere.se

Jag håller tummarna och önskar er alla lycka till! :)

Stor kram till er från LillasysterE ♥
Visa mer
Blandade bilder från Lillasystere.se :-)
Tillhörande: LillasysterE

https://www.facebook.com/pages/LillasysterE/119710044767926

Av Anna - 12 februari 2012 19:22

Alla e ta mig f*n likadana. Ni killar borde skämmas. Trodde inte detta om dig men men skenet kan bedra.

Tänker inte alls berätta om vad som hänt för d har ingen med att göra mer än jag själv å personen det handlar om.


Va på fest förra lördagen i Stenungsund för att fira Therese 30 års dag. Jätte skoj att jag fick komma och fira dig även om jag inte kände nån mer än dig så blev d super bra ändå :) Hoppas du hade en bra dag :)


Veckan som gått har jag jobbat mina 25% som känns sådär onödigt men d e rätt skönt att komma igång igen även om d gör piss ont så gör jag något annat än att bara vara hemma. Jobbade 2 kvälls pass denna veckan och d va hemsk för jag jobbade den tiden som d va mest å göra. Har ju börjat hos en sjukgymnast nu oxå ska på mitt andra möte med honom på onsdag då jag ska lämna in läxan jag fick som jag skulle göra :) Tro d eller ej men jag har faktiskt gjort denplus jag har gjort det snyggt i EXEL :) odning å reda :)


I torsdags sov jag hemma hos Josse och Ken för att passa hundarna när dom va på kryssning. Va trevligt med lite hund mys :)


Fredagen kom å jag gjorde inte så mycket vid 3 mötte jag H å hämtade hem m itt älskade hjärta Freija.


Lördagen spenderades tillsammans med dom goa kompisarna på Dragonen :)  

Freija lekte med Alva, Nicko och Oskar å dom hade jätte skoj va ute å åkte pulka å allt möjligt i nästan 2 timmar sen gick vi in till Josse å Alex å drack kaffe å när Josse kom från jobbet tog jag å hon en sväng med deras hundar i nästan 1 timme sen va d dags att åka hem för mig å Freija. Vid 7 kom Josse å vi åkte å handlade lite för att vi skulle baka vaniljbullar :) ( parisare ) gott blev det slängde även ihop en tuppekaka som vi smaskade i oss när vi kollade på Braking Down part 1


Idag har vi umgåts med Josse, Ken, Melody & Joanna va en sväng i Tuve för att leka på deras hundrast gård med hundarna men idag va d så mycket hundar där så vi fick skita i d. SÅ vi tog en promenad på 1 timma å barnen va super duktiga :)


Åkte hem till dom en sväng så barnen fick leka lite sen åkte vi hem å fick god mat Renstek med klyftpotatis & sås hur gott som helst :)


Nä nu ska jag mysa vidare framför brasan å bara vara :) så underbart gott e d :) 

Ovido - Quiz & Flashcards