mammatillfreija

Alla inlägg under oktober 2012

Av Anna - 30 oktober 2012 23:12
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  
Jag
Av Anna - 25 oktober 2012 23:55

VARFÖR måste det vara såhär jag vill inte snälla hjälp mig..........

Vill att det ska vara som förr men nej för det går ju inte av massa olika anledningar....

Du finns ALLTID i mitt hjärta <3<3<3<3

Jag
Av Anna - 23 oktober 2012 20:44


Vilka är ni som är inne och läser om mitt


liv?


Intressant verkar det ju vara eftersom


många är inne men inte FAN är det någon


som kommenterar.


Kom igen nu skriv en liten rad när du ändå


är inne. Förväntar mig att imon kväll har


jag hälften i kommentarer som jag har


läsare så se nu till att kommentera. Annars


blir bloggen lösenordsskyddad.


För då vet jag vilka som är inne och hälsar


på...

Av Anna - 22 oktober 2012 22:28

För d första e jag helt knäpp här hemma väntar på mail som jag vill ska komma nu.... Så varje gång mobilen ger ifrån sig ljudet om att jag fått mail så måste jag gå in så fort jag bara kan för att se vem d e ifrån men d e inte från dig :( Jag är som ett barn på julafton just nu... Ja ja d kommer när d kommer blir bara så glad å pirrig i hela mig :)


Imon är det två års dag för Felix så då ska jag till minneslunden och tända ljus och lägga blommor. Saknaden är fortfarande väldigt stor efter dig men ändå så är jag glad att det blev såhär så du slipper ha det som din syster å bo varannan vecka hos mamma å sen hos pappa. Visst missförstå mig inte nu med detta jag hade gärna haft Felix vid liv men är ändå glad att det blev som det blev eftersom jag är där jag är idag.


Nä nu ska jag försöka sova tror inte jag kommer få speciellt mycket sömn inatt är mycket som är i mina tankar just nu.

Jag
Av Anna - 20 oktober 2012 22:17


Idag har d varit kalas för Evelina på bushuset i torslanda så där va vi en sväng sen följde vi med hem till Kristin Daniel Tindra Ella och Nellie å lekte lite.

Åkte hem åt lite å sen va d sängen för Freija å jag kollade på film i min ensamhet börjar bli van med det nu men men inte så mycket att göra åt.


Ibland känner jag bara för att ta mina saker å byta stad å börja om från början men d blir lite svårt eftersom Freija vill ju vara hos sin pappa oxå å jag kan ju inte bara ta henne å sticka även hur mycket jag än vill det....


Längtar efter ett långt fint mail från dig bli så glad å d pirrar i hela kroppen som jag saknar dig vill höra din röst igen allt va så mycket bättre förr. Varför kan d inte vara som då?? Vill ha dig tilbaka...

Av Anna - 19 oktober 2012 20:15

och mitt älskade hjärta är hemma hos mig igen    Hon är den bästa som finns för mig just nu hon är glädjen i mitt liv hon som gör att jag orar ta mig igenom dagarna.

På tisdag är det Felix dag 10-10-23 är hans dag så när klockan är 16:45 kommer jag tänka extra mycket på han mitt älskade lilla troll som befinner sig på månen....


Ja ja inte mycket att göra åt tyvärr   


Ska gnälla lite oxå för jag har förbannat jävla ont å inte blir d bättre när d e kallt å jävligt men men funderar på å börja sola för då blir d ju lite mera värme under en stund iaf och och jag kanske kan få vara lite smärtfri en stund iaf undertiden som jag får sola... Hade jag fått hade jag bosatt mig i ett solarium. men men d funkar ju inte....


Måste hitta en nya madrass till sängen oxå igentligen hade jag behövt ha en större säng men nä för vi vet inte var vi ska ställa sängen jag har idag om jag köper en ny å just nu tillåter inte min ekonomi några köp alls av någonting men men så kan d va ibland hade varit så skönt om jag får rätt å fk får betala :)


Nä snart är det sängdags för Freija och vi ska dippa grönsaker å kolla på nya Falk filmen :)

Av Anna - 17 oktober 2012 23:45

Har skrivit två långa mail till dig men när jag ska skicka dom så går det inte :( hade gärna velat ha din mail adress så jag kan skriva tillbaka till dig. Eftersom du förstog att mailadressen jag skrev till dig så vet du nu oxå att detta är skrivet till dig :) hör av dig snart igen snälla kramar

Ovido - Quiz & Flashcards