mammatillfreija

Direktlänk till inlägg 19 oktober 2012

Fredag

Av Anna - 19 oktober 2012 20:15

och mitt älskade hjärta är hemma hos mig igen    Hon är den bästa som finns för mig just nu hon är glädjen i mitt liv hon som gör att jag orar ta mig igenom dagarna.

På tisdag är det Felix dag 10-10-23 är hans dag så när klockan är 16:45 kommer jag tänka extra mycket på han mitt älskade lilla troll som befinner sig på månen....


Ja ja inte mycket att göra åt tyvärr   


Ska gnälla lite oxå för jag har förbannat jävla ont å inte blir d bättre när d e kallt å jävligt men men funderar på å börja sola för då blir d ju lite mera värme under en stund iaf och och jag kanske kan få vara lite smärtfri en stund iaf undertiden som jag får sola... Hade jag fått hade jag bosatt mig i ett solarium. men men d funkar ju inte....


Måste hitta en nya madrass till sängen oxå igentligen hade jag behövt ha en större säng men nä för vi vet inte var vi ska ställa sängen jag har idag om jag köper en ny å just nu tillåter inte min ekonomi några köp alls av någonting men men så kan d va ibland hade varit så skönt om jag får rätt å fk får betala :)


Nä snart är det sängdags för Freija och vi ska dippa grönsaker å kolla på nya Falk filmen :)

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Anna - 13 september 2016 22:53


Är dagen som mitt liv kommer förändras för alltid. Dagen jag väntat på väldigt länge. Allt kommer förändras både på gott å ont. Men framförallt jag kommer bli piggare och jag kommer må så mycket bättre. Sen hoppas jag väldigt mycket på att min sm...

Av Anna - 30 juni 2015 17:12

Just nu är livet underbart jag har träffat världens bästa som får mig att må bra å känna mig älskad. Å han e underbar med Freija det säger ju allt :) jag är så otroligt lycklig ...

Av Anna - 20 juni 2015 04:15

ja min midsommarafton slutade tidigt Freija fick hög feber å den gick fort upp vilket då leder till att hon spyr. Så vi fick sätta oss i bilen å åka hem tyvärr :( den stund vi va hos Josse å Alex va jätte trevlig tänkte slänga upp lite bilder ...

Av Anna - 14 juni 2015 16:07

Så då har Freija gått på sitt första sommarlov

Av Anna - 6 juni 2015 12:18

La Lu Pattis ???? Känner mig fruktansvärt glad å lycklig. Jag mår bättre än vad jag gjort på väldigt länge. Har haft några tuffa år men nu känns det som om det börjar ordna upp sig. Är så glad att jag har dom omkring mig som jag har just nu. ...

Ovido - Quiz & Flashcards