mammatillfreija

Alla inlägg under april 2012

Fan

Av Anna - 10 april 2012 15:29

Hade skrivit ett jätte inlägg men det ville inte laddas upp :( så nu lägger jag bara in lite bilder så får jag skriva en annan dag..


   

Goa Albin som man blir så glad av att se å mysa med.. Synd bara att jag inte träffar er så ofta behöver dig Therese i mitt liv bara att jag visar det lite för dåligt förlåt men du betyder så mycket för mig lämna mig aldrig..


     


Förra veckan blev jag sjukskriven igen 100% och denna veckan går jag upp å jobbar 50% sen ska jag tillbaka till läkaren på tosdag så får vi se vad som blir då. Nu har dom skickat iväg en remiss till magnet röntgen så jag hoppas att d snart blir en tid dit och att dom hittar vad som e fel i min rygg för d e inte roligt att ha d såhär. Hade hellre suttit dygnet runt på jobbet än att ha denna smärtan. Vill ju inte vara sjukskriven men vad ska man göra när man inte kan stå upp :(


Förra veckan tog jag tåget till Kunsbacka å blev hämtad av Therese å lilla Albin tack för att du orkar med mig å alla mina bekymmer. Tack för att du finns i mitt liv även om jag e sjukt dålig på att visa det men du betyder så mycket och jag är glad att jag har en vän som dig. Jag kan spy galla om allt å du bara ja ja d löser sig å du finns ALLTID där.. Du e guld värd å jag e så glad att jag har dig love you <3


Sen i torsdags tog jag tåget till Varberg å hälsade på d va trevligt :)


Idag har jag hämtat hem mitt älskade hjärta älskar henne så otroligt mycket så glad att jag har henne i mitt liv.     hon e mitt allt

Kan man annat än att älska henne eller ??? Mitt hjärta e inte helt när du inte e här mitt älskade lilla troll :)


         

      

   


Ovido - Quiz & Flashcards