mammatillfreija

Alla inlägg under januari 2012

Av Anna - 10 januari 2012 14:43

     

Josse                    Josse                   Anna                    Anna

  

 

Melody



Detta har jag roat mig med dom senaste dagarna.

Försökte ge mig på att fota med spegel och d va inte det lättaste tyckte jag. Fick en klockren bild på Melmel riktig ögonblicksbild.


Hoppas d kan komma lite snö nu när jag ska ha Freija så jag kan få lite fia vinterbilder på henne. :)


Just nu går inget som jag vill :(  Trodde allt va bra men ack så fel jag hade. Tycker inte om när d e såhär men det e väl bara å glöma å traska vidare men vill/kan inte d just nu. Ville inte d skulle bli såhär å vill inte förlora dig en gång till har redan gjort det en gång å d får räcka.


Anna

Av Anna - 5 januari 2012 08:01




 
Av Anna - 2 januari 2012 18:14

Skulle ha jobbat 9-17 men fick VAB för Freija å då passa jag på att åka till dotorn igen å han klämde å kände å sa nä jag sjukskriver dig och så får du gå till röntgen så får vi se. skriver ut muskelavslappnande till dig oxå. Så nu får vi e vad som händer hör han inte av sig så ser bilderna bra ut men d kan ju bli en stående skada ändå även om d inte syns på bilderna för muskel skador syns ju inte. Jag hoppas bara d försvinner snart så jag kan leva mitt liv igen utan att ha ont. För d e fan inget skoj allså.. Hatar det.  


Tänkte bjuda på lite bilder


                                                                  

Av Anna - 1 januari 2012 10:18

Händer inte så jätte mycket i mitt liv just nu jobbar och har Freija varannan vecka å sen händer inte så mycket mera :)

Å d lilla lilla som igentligen e väldigt stort för mig kommer jag inte skriva om här.


Hoppas iaf att 2012 kommer bli MYCKET bättre år än detta som varit. Att jag hittar mig en lägenhet så jag och Freija kan starta vårat liv och komma iordning och ha vårat egna.

Att min ryggvärk ska släppa så jag slipper ha ont för detta gör mig galen :(

Ovido - Quiz & Flashcards