mammatillfreija

Direktlänk till inlägg 2 januari 2012

Måndag idag

Av Anna - 2 januari 2012 18:14

Skulle ha jobbat 9-17 men fick VAB för Freija å då passa jag på att åka till dotorn igen å han klämde å kände å sa nä jag sjukskriver dig och så får du gå till röntgen så får vi se. skriver ut muskelavslappnande till dig oxå. Så nu får vi e vad som händer hör han inte av sig så ser bilderna bra ut men d kan ju bli en stående skada ändå även om d inte syns på bilderna för muskel skador syns ju inte. Jag hoppas bara d försvinner snart så jag kan leva mitt liv igen utan att ha ont. För d e fan inget skoj allså.. Hatar det.  


Tänkte bjuda på lite bilder


                                                                  

 
 
Lizette

Lizette

2 januari 2012 19:27

Hoppas allt löser sig för dig och att du slipper gå och ha ont!! Ingen kul nyårs-start =(

http://blogg.mama.nu/narjagblirstor

 
Ingen bild

Anna

2 januari 2012 19:34

Nä d va ju inte jätte spännande hade ju inte tänkt vara sjukskriven d första jag e på d nya året... men men hoppas d släpper så jag slipper leva med det resten av livet... kram

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Anna - 13 september 2016 22:53


Är dagen som mitt liv kommer förändras för alltid. Dagen jag väntat på väldigt länge. Allt kommer förändras både på gott å ont. Men framförallt jag kommer bli piggare och jag kommer må så mycket bättre. Sen hoppas jag väldigt mycket på att min sm...

Av Anna - 30 juni 2015 17:12

Just nu är livet underbart jag har träffat världens bästa som får mig att må bra å känna mig älskad. Å han e underbar med Freija det säger ju allt :) jag är så otroligt lycklig ...

Av Anna - 20 juni 2015 04:15

ja min midsommarafton slutade tidigt Freija fick hög feber å den gick fort upp vilket då leder till att hon spyr. Så vi fick sätta oss i bilen å åka hem tyvärr :( den stund vi va hos Josse å Alex va jätte trevlig tänkte slänga upp lite bilder ...

Av Anna - 14 juni 2015 16:07

Så då har Freija gått på sitt första sommarlov

Av Anna - 6 juni 2015 12:18

La Lu Pattis ???? Känner mig fruktansvärt glad å lycklig. Jag mår bättre än vad jag gjort på väldigt länge. Har haft några tuffa år men nu känns det som om det börjar ordna upp sig. Är så glad att jag har dom omkring mig som jag har just nu. ...

Ovido - Quiz & Flashcards