mammatillfreija

Alla inlägg under november 2014

Av Anna - 26 november 2014 13:14
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  
Av Anna - 10 november 2014 21:57

idag har vi varit å lämnat kläder å hygienartiklar på trappa ner å jag ska göra en rensning hemma å åka dit igen så om någon vill komma å lämna lite varma kläder å hygienartiklar så e d välkommet gärna varma strumpor oxå men då nya. Även mössa å vantar halsduk ja allt sånt där.. Tandborstar tandkräm tamponger mm
Jag kom på att jag har massa parfym hemma jag inte använder som jag tänkte skänka så hör av er om ni vill komma å lämna så åker jag vidare till trappa ner med alla saker.. Så dom hemlösa kan få lite värme jo gärna sovsäckar å filtar oxå så dom kan hålla sig lite varma

Av Anna - 10 november 2014 21:52
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  
Av Anna - 8 november 2014 19:03

inatt kl 3 är det exakt 11 år sedan på dagen som du lämnade oss.. Saknar dig så enormt mycket! Det går inte en dag utan att jag tänker på dig. Tänker ofta hur d hade varit om du fortfarande hade varit med oss! Du är så otroligt saknad bland många!!!

Saknar dig så otroligt mycket min älskade vän <3

Daniel Blomman Eriksson

Ovido - Quiz & Flashcards