mammatillfreija

Alla inlägg under oktober 2014

Av Anna - 29 oktober 2014 23:26

Jag saknar er så fruktansvärt mycket

Älskade ungar

Å dom fina hästarna

Våra så duktiga barn

Benjamin gullungen

Mor å dotter mys

Av Anna - 20 oktober 2014 22:35

Vad tycker ni som läser ska alla inlägg vara öppna eller ha d som d e nu!!! Vet ju att d e många inne å läser därför ställer jag frågan till er... Å får jag inga svar så skriver jag låsta inlägg där du får ett lösen ist så nu e d upp till er vad tycker ni??

Av Anna - 9 oktober 2014 11:05

Har hittat tillbaka till några vänner som jag inte umgåtts med på länge å d känns så bra känner mig glad å uppskattad av dom.. Känns som mitt liv börjar ordna upp sig igen å d känns förbannat bra måste jag säga sen finns d e hel del som jag hade velat göra annorlunda men kan ju inte ändra på det som varit och hänt!!!

Just nu e jag påväg å ska träffa en utav mina "gamla" vänner känns skönt att ha nån å prata med om allt annat än d som varit...

Ringde ett samtal i lördags som gjorde mig väldigt ledsen å mår väldigt dåligt av å vill göra allt för denna personen klarar inte av att förlora dig igen min älskade vän d kommer göra mig så ont när den dagen är framme hur ska jag klara av att du ska försvinna från mig igen mitt hjärta skriker hjälp... Men d finns inte ett skit jag kan göra för tyvärr e d såhär d kommer att bli....

Kommer alltid älska dig min vän <3

Av Anna - 6 oktober 2014 14:11

Av Anna - 3 oktober 2014 00:56
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  
Av Anna - 3 oktober 2014 00:49

vad fan ska jag göra??
Jag kommer aldrig mer kunna lite på en av d motsatta könet igen!!
Du har förstört allt, å så har du mage å komma å be mig om en ny chans!!
Har jag inte gett dig tillräckligt med chanser???

Å så har du mage å diskutera mig med henne!! Vad fan har hon med mig å göra?? Hon är ju väldigt stor anledning till varför d e som d e idag!!!

Men nu är du spärrad å jag har sagt till dig att jag inte vill ha dig i mitt liv när ska du lyssna? Hur många gånger ska jag behöva säga till dig att nu får d fan vara bra!!! Å vadå att jag å Freija ska komma hem?? Vi är HEMMA!!!

Jag är jävligt trött på ditt spel å på vad du håller på med lämna mig ifred å ge fan i att blanda in iaf mitt barn!!!

Ovido - Quiz & Flashcards