mammatillfreija

Alla inlägg den 11 december 2012

Av Anna - 11 december 2012 20:39

Jaha ja fick reda på lite roliga saker haha så idag tro det eller ej men det blir ett upplåst inlägg idag.

Bara för att jag vet att du e inne å snokar så ska du få något att läsa baraföres du e så jävla nyfiken om mitt liv. Å vet du vad det händer inte så jävla mycket här så du kan sluta följa och snoka runt om mig för du lär inte hitta något ändå ska du se.

Du har förstört tillräckligt med liv som det e nu så du borde nog lägga all den energin på ditt egna liv istället för på mitt.



Iaf idag tog jag min väska och åkte till Therese och Albin så nu sitter vi här i soffan Lillprins ligger och sover och vi ska kolla på Hamilton 2


Å Gött nu hörde jag att det ska bli flera falk filmer fy FAN va jag älskar att ha rätt haha haha haha

Nä nu ska vi mysa ner oss i soffan här i Åsa

Ha det bra alla å speciellt du som älskar att lägga dig i mitt liv

Ovido - Quiz & Flashcards