mammatillfreija

Direktlänk till inlägg 15 september 2012

Dop för Cassidy

Av Anna - 15 september 2012 10:30

Så nu har helgen kommit. Imon e det dop för Josse och Kens dotter Cassidy ska bli skoj hoppas på bra plats i kyrkan och bra kort :) har en som eventuellt skall följa med och fota hade varit väldigt roligt om det blev så men har hänt lite saker som gör att han kanske inte kan följa med. Och jag hoppas att det löser sig för er och att dom gör sitt jobb och hittar något.

Sitter nu på färjan Marie och ska åka hem göra mig ordning och hämta kläder för att sen bege mig mot Josse och ken måste oxå till Tuve och hämta dop presenten som kommer bli så bra :) tack snälla Jennie för hjälpen och att du tänkte samma sak som jag angående det :)

Va i en annan värld under liten stund igår tack snälla S för massagen igår. Fick iaf vara fri från värk en liten stund och det va så skönt TACK än en gång guld värdt :)

Nä nu e jag strax tillbaka på Hisingen så dags att avsluta här nu. Kanske kommer upp lite bilder eller nåt mera under dagen kvällen

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Anna - 13 september 2016 22:53


Är dagen som mitt liv kommer förändras för alltid. Dagen jag väntat på väldigt länge. Allt kommer förändras både på gott å ont. Men framförallt jag kommer bli piggare och jag kommer må så mycket bättre. Sen hoppas jag väldigt mycket på att min sm...

Av Anna - 30 juni 2015 17:12

Just nu är livet underbart jag har träffat världens bästa som får mig att må bra å känna mig älskad. Å han e underbar med Freija det säger ju allt :) jag är så otroligt lycklig ...

Av Anna - 20 juni 2015 04:15

ja min midsommarafton slutade tidigt Freija fick hög feber å den gick fort upp vilket då leder till att hon spyr. Så vi fick sätta oss i bilen å åka hem tyvärr :( den stund vi va hos Josse å Alex va jätte trevlig tänkte slänga upp lite bilder ...

Av Anna - 14 juni 2015 16:07

Så då har Freija gått på sitt första sommarlov

Av Anna - 6 juni 2015 12:18

La Lu Pattis ???? Känner mig fruktansvärt glad å lycklig. Jag mår bättre än vad jag gjort på väldigt länge. Har haft några tuffa år men nu känns det som om det börjar ordna upp sig. Är så glad att jag har dom omkring mig som jag har just nu. ...

Ovido - Quiz & Flashcards