mammatillfreija

Alla inlägg den 7 september 2012

Av Anna - 7 september 2012 00:57

När jag kom in på bloggen blev jag så glad. Något som jag har väntat på i X antal månader hade hänt. Du gjorde min kväll/natt/dag/år mitt allt gjorde du. Tack    nu när jag vet detta så e jag så glad ligger i sängen med ett leende på läpparna. Maila mig gärna har så mycket jag vill berätta anna.holmros@hotmail.com förlåt för att det har tagit sån tid att kolla in på bloggen å att jag inte sett detta förens nu. Förlåt.....


Nog om det sommaren är slut och det har hänt massa denna sommaren men inte orkar jag skriva om det så d kommer komma massa med bilder istället...



Anna har fastnat på kort.. Tack Anna Selin för dom fina korten du tagit på mig :)

           


Bröllop 2012-08-18

                             


Bilfotografering till hemsida

       


Tindra & Freija


                         



  Älskade gudsonen Miio


   Tindra & Freija

 Melody, Anna, Cassidy & William 

Ovido - Quiz & Flashcards