mammatillfreija

Alla inlägg den 19 augusti 2011

Av Anna - 19 augusti 2011 07:58

Inskolningen går perfekt för Freija på nya dagiset :)


Idag så ska jag lämna henne en stund å då ska jag passa på att åka till banken å hämta ut en postväxel eftersom vi skriver idag över huset på nya ägaren.

Så skönt att bli av med det nu slippa tänka på det.


Hade behövt köpa mig lite nya underkläder men får vänta lite till med det.

På måndag börjar jag jobba igen men har ju mera semester å ta ut så d e ju skönt :)

Ska ta en vecka sedan när jag e själv å kan göra vad jag vill å verkligen ha semester sova länge å bara lata mig :) då e d semester.


Ska planera in en helg till Stockholm oxå tillsammans med Freija för att hälsa på min kusin med familj. Freija hade så skoj när dom va här i början på veckan :)


Tänkte jag skulle börja med något nytt nu när jag har ny blogg..

Skriver på veckorna å så kommer det bilder på söndagar om vad som har hänt. Om jag då har tagit kort vill säga men jag har ju alltid mobilen med mig å där blir d nog alltid minst en bild om dagen :)


Nä nu e d frukost :)

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards