mammatillfreija

Direktlänk till inlägg 31 december 2011

Vad har hänt under 2011

Av Anna - 31 december 2011 10:13

  • Januari: Jag fyllde år började jobba igen efter min sjukskrivning med Felix.
  • Februari: Fick hem papper på att Felix låg i minneslunden nu.
  • Mars: Mamma fyllde 50 år vi åkte till Canarieöarna och firade henne, Håkan fyllde 30 år. Va hemma 2 veckor och han berättar att han inte vill leva mig mig längre vi (jag) beslutar om att vi ska gå skildavägar.
  • April: Bor varannan vecka i huset i Lilla Edet annars bor jag i torslanda hos mamma å pappa när jag inte har Freija.
  • Maj: Börjar packa lite smått av allt
  • Juni: Midsommar och den firas med mina underbara vänner borta på dragonen hade en super mysig dag/kväll.
  • Juli: Packar och packar
  • Augusti: Huset blir sålt så nu ska allt packas ner och flyttas. Freija börjar på nytt dagis i torslanda.
  • September: Freija fyller 4 år och har kalas hemma hos mamma å pappa med alla sina fina vänner som hon har fått nere i torslanda.
  • Oktober: 1 år sedan Felix föddes var en väldigt tung månad. Hade många fina vänner runt omkring mig just när d närmade sig årsdagen även min familj som finns där hela tiden.
  • November: Var och träffade min ungdomskärlek <3 så glad att du tog kontakt med mig igen hoppas den aldrig mera bryts :)
  • December: Freija börjar på det nybyggda dagiset i torslanda, Julen firas utan Freija då hon är hos sin pappa. Fick vakna upp på julafton med den finaste :) för att sedan dra vidare ner till jobbet och jobba. Hemma 1 dag sen till finaste igen å sova där.  2 dagar innan nyårsafton är jag på väg hem från jobbet då en bil kör rätt in i mig i ca 50 km/h och jag står stilla. Resulterar i att jag har fruktansvärt ont i rygg axlar arm men läkaren sa bara inget är brutet lev som vanligt. Nog lätt med denna smärta. Freija kom hit med feber så nyår blev inställd så d blir bara jag och hon vem vet kanske ligger under täcket på tolv slaget :)

Nä ska åka å se om d finns nån skumpa kvar till mig som jag kan festa till det med inatt ;)


Ha ett underbart slut och ett ännu bättre 2012 d ska jag försöka få iaf.

Har massa roliga spännande saker framför mig.


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Anna - 13 september 2016 22:53


Är dagen som mitt liv kommer förändras för alltid. Dagen jag väntat på väldigt länge. Allt kommer förändras både på gott å ont. Men framförallt jag kommer bli piggare och jag kommer må så mycket bättre. Sen hoppas jag väldigt mycket på att min sm...

Av Anna - 30 juni 2015 17:12

Just nu är livet underbart jag har träffat världens bästa som får mig att må bra å känna mig älskad. Å han e underbar med Freija det säger ju allt :) jag är så otroligt lycklig ...

Av Anna - 20 juni 2015 04:15

ja min midsommarafton slutade tidigt Freija fick hög feber å den gick fort upp vilket då leder till att hon spyr. Så vi fick sätta oss i bilen å åka hem tyvärr :( den stund vi va hos Josse å Alex va jätte trevlig tänkte slänga upp lite bilder ...

Av Anna - 14 juni 2015 16:07

Så då har Freija gått på sitt första sommarlov

Av Anna - 6 juni 2015 12:18

La Lu Pattis ???? Känner mig fruktansvärt glad å lycklig. Jag mår bättre än vad jag gjort på väldigt länge. Har haft några tuffa år men nu känns det som om det börjar ordna upp sig. Är så glad att jag har dom omkring mig som jag har just nu. ...

Ovido - Quiz & Flashcards