mammatillfreija

Alla inlägg den 2 oktober 2011

Av Anna - 2 oktober 2011 15:12

Igår va en trevlig dag. Jobbade 8:45-14:30 bl e å hämtade Josse å sen snabbt hem för att göra mig ordning vill partyt:) Kenneth kom å hämtade oss sen åkte vi vidare för att hämta Maddan & Ylva för att sen dra vidare till Lisa där det va sexparty :)va jätte trevligt massa tjejer några som jag kände och några jag aldrig sett innan.sen kom hon som hade sexpartyt och jag kände igen henne å jag kom på var jag sett henne innan :)har planerat att ha ett själv nu här i höst d kan bli spännande :) vet vem jag vill ska ha partyt för den delen med. Om nu personen vill men det tror jag inte e några problem :)vaknade imorse å hade fått sånt grymt mms :) tack säger jag till dig ;) Ligger just nu s soffan hemma hos Josse och Ken. Kollar när Josse spelar tv spel :) ska klä iväg här strax bort till Tuve och släppa hundarna i rastgården dom har där så dom gör slut på lite energi :)sen händer det nog inte så mycket mer än så idag :)

Ovido - Quiz & Flashcards